Winkelmandje

Naar winkelwagen

Kies de productopties

Vorige
Vorige
Volgende
Volgende

Veelgestelde vragen

Onderstaand treft u de aan ons meest gestelde vragen aan. Op deze vragen hebben wij in het verleden een antwoord gegeven. Klik op een vraag om het antwoord te bekijken of weer te verbergen. Mocht u toch nog vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen.

Hoe krijg ik de artikelen uit de favorietenlijst?

Beste gebruiker,

Het is uiteraard mogelijk om de artikelen ook weer uit de favorietenlijst te halen.
Dit kun je doen door te klikken op het sterretje zoals aangegeven in het blauwe kader.
Vervolgens klik je op de weergave zoals aangegeven binnen het groen kader.
Tot slot kun je, door te klikken op het knopje binnen het rode kader, het artikel verwijderen.


Ik vind het artikel niet op de shop?

Beste bezoeker,

Het kan wel eens gebeuren dat u een artikel niet kunt vinden in onze shop.
Doordat Vivas Medica BV kan putten uit een enorm assortiment komen wij dagelijks nieuwe producten tegen.
Als u product niet door de shop wordt weergegeven, willen wij u vragen, door te klikken op onderstaande link, contact met ons op te nemen.
Zo kunnen wij voor u op zoek gaan naar het gewenste product.

Alvast bedankt


Contact

Als ik ben ingelogd, kan ik het artikel niet meer vinden.

Beste gebruiker,

Als u shop bezoekt bent u niet ingelogd.
U kunt onze shop dan gebruiken als catalogus.
Als u in het bezit bent van inloggegens om toegang te krijgen tot onze shop, kan het voor komen, nadat u bent ingelogd, dat u het gewenste artikel niet meer kunt vinden.

Vivas Medica werkt met 'Assortimenten' per klant. D.w.z. dat wij met onze klanten een assortiment afspreken. Als u inlogt in onze shop worden alleen de assortimenten per klant zichtbaar gemaakt. Dus niet al onze producten.

Kunt u het gewenste niet vinden en dus niet bestellen nadat u bent ingelogd vragen wij u vriendelijk contact met ons op te nemen door te klikken op onderstaande link. Wij zullen deze per omgaande zichtbaar voor u maken in uw " eigen " assortiment.

Alvast bedankt


Contact

Ik weet niet goed hoeveel ik bestellen moet in de shop?

Beste gebruiker,

Wij krijgen regelmatig de opmerking dat er onduidelijkheid onstaat als men aantallen moet ingeven bij het bestellen van goederen. Wij willen u als besteller hier dan ook graag in begeleiden zodat we er samen voor kunnen zorgen dat de goederen, met de juiste hoeveelheden, op het juiste tijdstip en op de juiste locatie geleverd gaan worden.
Wij hebben ervoor gekozen de uitleg te geven aan de hand van een screenshot.

In het rode kader vindt u informatie die u moet helpen een juiste keuze te maken bij het bestellen van een artikel.
Graag proberen wij de drie regels in het rode kader uit te leggen.

- Artikelnummer:

Dit is het bestelnummer van Vivas Medica BV. Als u meer informatie wenst te krijgen kunt u met dit nummer terecht op de afdeling inkoop.

- Besteleenheid per:

Dit is de eenheid waarmee u besteld. In het geval van de screenshot besteld u per stuk. De eenheid staat dan ook voor 1.

- Per doos:

Deze regel is zichtbaar wanneer de besteleenheid stuk bevat. Hier kunt u dan vinden hoeveel stuks u bestellen kunt om een volle doos te krijgen. Het kan ook voorkomen dat wij, in overleg met de afdeling inkoop, ervoor gekozen hebben alleen dozen te leveren. De besteleenheid veranderd dan vanzelfsprekend ook naar doos.

In het blauwe kader kunt de volledige artikelomschrijving vinden.


Meer shops